לאחר חשיפת 'קול חי' • הח"כים החרדים נפגשו: "נציג חזית אחידה"

    איתי גדסי No Comments on לאחר חשיפת 'קול חי' • הח"כים החרדים נפגשו: "נציג חזית אחידה"
    14:50
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on בגלל ה'פרצ'קס': ההדלקה המרכזית תחת סימן שאלה משמעותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר חשיפת אתר 'קול חי' הבוקר (רביעי) כי למרות מחאת מנהלי הת"תים נגד המחוז החרדי במשרד החינוך – גורמים בכירים ברשתות החינוך דווקא מנהלים מגעים תמידיים עם מנהל המחוז, לפני זמן קצר נפגשו ראשי הסיעות החרדיות בכנסת וזאת בכדי להציג חזית אחידה בנושא המחוז החרדי.

    ראשוני • חרם? כך רשתות החינוך משתפות פעולה עם המחוז החרדי

    בפגישה שהתקיימה בחדר סיעת ש"ס השתתפו שר הפנים אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן, יו"ר ועדת הכספים משה גפני, סגן שר האוצר איציק כהן, סגן שר החינוך מאיר פרוש, וחברי הכנסת יעקב מרגי ואורי מקלב.

    במהלך הדיון אמר דרעי כי יש להציג חזית אחידה במאבק מול המחוז החרדי, "צריכים להחליט, או שכולם נגד או שכולם בעד. אי אפשר שיגידו שלא משתפים פעולה וחלק ישתפו פעולה".

    דברי דרעי באים כאמור לאחר הפרסום באתר "קול חי" על כך שמנהלי רשתות החינוך העצמאי ומעיין החינוך התורני משתפים פעולה עם המחוז החרדי במשרד החינוך. ואף מנכ"ל החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין נפגש עם מנהל המחוז החרדי איציק זהבי.

    במהלך הפגישה דיברו המשתתפים על כך שצריך לעמוד על כך שייושמו כל סעיפי ההסכם הקואליציוני שנחתמו.

    הבוקר הסביר בכיר באחת מרשתות החינוך כי "לא קיבלנו כל הוראה מגדולי ישראל לא לשתף פעולה. אנחנו מנסים להציל מה שאפשר. כי הוא חדש וצריך לתת לו צ'אנס. אם נראה שזה לא עובד, לא תהיה ברירה ונלך על מהלך של ביטול המחוז החרדי בכלל".

    החינוך החרדי מונה 400 אלף ילדים תחת המחוז החרדי, כשבחינוך העצמאי ובמעיין החינוך התורני לומדים כ-250 אלף תלמידים.

    מנהל מוסד חרדי מספר ל"קול חי" כי "נוצר מצב שגם בתקופות הכי גרועות שקראו להחרים את שיתוף הפעולה עם המחוז החרדי, היו מנהלי מוסדות שהלכו ונפגשו איתם, וזה גורם להכל להיראות כלא רציני. או שכולם מחרימים או שלא. אי אפשר שחלק כן וחלק לא".



    0 תגובות